Cara Mudah Promote ZenithGold

Cara Mudah Promote ZenithGold



Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada rakan rakan ZenithGold semua. Terima kasih singgah ke blog saya ni. Moga income anda terus mencanak naik ye...

Seperti yang kita tahu dalam ZenithGold ada 2 jenis income iaitu income pasif danincome aktif. Income aktif ni kalau yang tahu dia punya power mesti akan lenjan mempromosikan ZenithGold ni kepada rakan rakan di Facebook kan (Yang menggunakan internet lah sebagai medium promosi)

Tetapi saya percaya ramai di antara anda yang mengalami masalah tidak tahu cara bagaimana untuk mempromosikan ZG ni di Facebook. Betul? Untuk mempromosikan ZG di Facebook atau beriklan di Facebook sebenarnya mudah sahaja.

Tips untuk mempromosikan ZG atau apa sahaja produk di Facebook adalah :
1. Kena rajin dan konsisten update status atau up post mengenai ZG
2. Add seberapa banyak kawan kawan di Facebook (Minima 2K Friends.. Kalau ada 5K sangat bagus lah)
3. Join seberapa banyak group pengiklanan di Facebook.
4. Jika tahu buat page atau group Facebook, satu kelebihan buat anda...

Jika anda ada kesemua kriteria di atas.. Saya percaya, income anda di ZG bukan sedikit dan anda layak digelar 'JERUNG' atau 'Otai'

Masalah saya ada di kesemua point di atas :)
1. Saya tak rajin update status dan tidak konsisten. Anda boleh lihat di Facebook saya disini.. Berapa kerat sangat la saya post tentang ZG di wall saya.. hehe.
2. Ini juga masalah saya bila saya nak promote ZG di facebook. Saya tak ada ramai Friends.. Anda boleh lihat sendiri senarai Friends saya. 500 pun tak sampai. Jika ada ramai Friends di Facebook, bila up status... Akan ramai kawan kawan lihat status anda.. Apalagi jika anda ada interaksi dengan kawan kawan Facebook anda.
3. Ini juga masalah pada saya. Saya tak join banyak group. Pening kepala bila banyak sangat Group. Itu satu.. Satu lagi kalau nak post iklan di Facebook, ada syarat syarat yang dikenakan. Paling saya malas kena add kawan kawan dalam group tu baru boleh beriklan.. Adoiii...
4. Haa.. Yang ni boleh la gagah sikit sebab saya tahu la sikit sikit nbak buat Page di Facebook. Bolehlike page saya kalau nak like. Hehe.

Disebabkan masalah saya ni, saya memang tak pernah dapat downline dari Facebook. Dan jika anda ada masalah yang sama seperti saya.. And mesti akan mengalami kesukaran untuk mendapatkan downline. Betul tak? Post iklan 24 jam, tapi tak ada like tak ada komen... Kalau ada yang minta PM, kita PM diam membisu yang minta PM tadi. Memang menyakitkan hati (Agaknya dia PM tu sebab nak minta jadi Perdana Menteri kot.. haha)

Tapi disebabkan sikap malas saya ni... Saya mencari cara yang dapat memudahkan saya yang mana saya tak perlu buat kerja yang sama berulang kali.. Cara saya promotekan ZG adalah melalui Blog dan juga Email (MAjor promote melalui email lah) Dan kebanyak downline saya daripada Email.
Dan disebabkan sikap malas saya ni lah.. Saya belajar cara buat blog cara buat web dan cara menggunakan email yang mana kesemua ni agak memerlukan teknikal sedikit. Proses pembelajaran pula bukan pendek.. Bertahun.. Saya belajar semua ni sebelum join ZG lagi.. Sampailah saya boleh buatkan weblog (Web yang berasaskna blog) untuk kawan kawan yang memerlukan web Kalau nak saya buatkan web dan email untuk anda saya ada sediakan servis tu. Servis tu ada disini

Jadi inilah kesan akibat sikap malas saya.. Saya dapat menhasilkan satu cara yang dapat memudahkan kerja saya... :)

Kemudian saya tersedar.. Walaupun saya ada blog, saya ada web... Saya tetap perlu buat promosi di Facebook sebab Facebook umpama Shopping Mall yang tersangat besar yang ramai orang.. Jem! (Sebelum ini saya promosikan ZG melalui blog ke blog dan pengiklanan berbayar) Hasilnya kurang memberansangkan..

Saya cari cara macammana saya dapat prospek dari Facebook walaupun saya tak ada 4 ciri di atas.. Akhirnya... Saya terjumpa satu tool yang dapat membantu saya atasi masalah tersebut..

Tool yang dimaksudkan adalah
APPLIKASIVIRAL   

Bagaimana Tool Applikasi Viral Ini Membantu Anda?


Tool ini sangat sesuai untuk orang yang ada masalah di atas sebab ianya akan buatkan iklan kita menjadi viral.
Viral yang macam mana? Saya terangkan dibawah.
Bila kita gunakan Tool ApplikasiViral ni.. Kita akan diberi satu link unik macam dibawah
(Mudah saja, untuk create link. Pandai edit gambar sikit dah settle. Juga ada di ajar cara edit gambar dan dapatkan link gambar dalam tool ini)
http://sinfiltrator.com/r.php?p=KOD-UNIK

Dalam Tool ni, kita kena guna 2 benda sahaja iaitu Offer dan Campaign sahaja. First kena create Offer dahulu iaitu iklan kita. Macam dibawah


 Contoh banner iklan yang tiada web link


Bila dah siap iklan saya yang saya buat di Offer.
Saya akan set Campaigne pula.
Campaigne ni mudah sangat.. Cuma perlukan link artikel blog atau berita yang dirasakan boleh menjadi viral.
Contoh saya cari link berita astroawani macam dibawah.


Saya copy full link astro awani saya pastekan sahaj di bahagian Campaigne macam dibawah

Selepas link untuk iklan anda akan dihasilkan..

Contoh link untuk iklan saya yang ini adalah seperti di bawah

Banner iklan yang tiada link web
http://sinfiltrator.com/r.php?p=ErlwoIPC

BAnner iklan yang ada link web (Web Demo saya)
http://sinfiltrator.com/r.php?p=brFx8tAC

 Cuba klik pada dua dua link di atas, lihat apa yang berlaku

Sekarang macam mana nak jadikan banner iklan anda tadi Viral?

Pergi ke Facebook anda atau group iklan yang anda sertai..

Cuba masukkan link di atas seperti anda ingin menulis post.. Hasilnya akan jadi seperti dibawah


Kemudian, buang semula link tu dan tulis la apa apa secara ringkas tentang artikel tu... Contoh macam dibawah


Jadi yang anda post tu akan nampak tersangat NEUTRAL.. Orang tak tau kalau dalam tu ada iklan anda.. (Saya tak post la.. Ni contoh je.. nak tunjuk kat anda.. hehe...)

Jadi, setiap kali ada orang klik, iklan anda akan keluar terlebih dahulu. Jadi kalau ada 100 orang buka link tu.. 100 orang lah yang akan tengok.. Katakan 10 orang sahaja yang response.. Ok la tu.. kan kan kan...

Tu jika orang klik sahaja.. kalau ada orang share yang anda post tu?? dari 10 orang yang klik dan lihat iklan anda, boleh membiak kepada 100 orang.... Sebab tu tool ni dipanggil

APPLIKASIVIRAL

Memang boleh buat viral punya...
LEBIH POWER DARI AUTOPOST... hehe

Jadi kalau anda serius nak buat duit dengan ZG, tapi terkial kial tak tau nak promote di Facebook macam saya. wajib dapatkan tool APPLIKASIVIRAL ni.. Memang gempak. Serius!


Blog, Updated at: 3:34:00 AM

0 comments:

Post a Comment