Konsep Perniagaan Zenith Gold

Konsep Perniagaan Zenith Gold


Apakah konsep perniagaan Zenith Gold?
Apakah sebenarnya perniagaan Zenith Gold?
Apakah Produk yang diniagakan?
Macam mana Zenith Gold boleh bagi profit yang sebegitu tinggi untuk ahli?

Soalan yang agak berbeza tetapi mempunyai jawapan yang hampir sama...

Ada beberapa pelawat yang terjumpa blog ini apabila mereka mencari cari info tentang perniagaan ZenithGold ini.
Zenith Gold dalam senarai BNM...
Zenith Gold tipu...


Apakah yang anda faham tentang maksud 'KONSEP'..
Konsep lebih kurang bermaksud cara perniagaan itu dijalankan... Bagaimana perniagaan itu menjana keuntungan dari cara marketing yang dijalankan...

Saya beri contoh... Saya menjual baju...
Konsep jualan direct.... Direct bermaksud, saya buka kedai baju... bila ada orang beli baju saya, saya untung. Untung tu saya sendiri yang punya..

Konsep borong... Ada peniaga yang inign mengambil baju dari saya dengan stock yang banyak untuk kedai dia, saya jual baju dengan kuantiti yang banyak dengan harga yang lebih rendah dari harga jualan biasa... Saya untung sikit, pembeli tdi pun untung sikit.. Sama sam untung. (saya dah memang untung sebab saya ambil baju dari kilang. TENTU HARGA BELI SAYA JAUH LEBIH MURAH dari harga pasaran.

Konsep Dropship (Online marketing)... Saya minta beberapa orang promosikan baju jualan saya, bila ada pembeli dari dropshipper tu, pembeli akan bayar kepada saya then saya beri komisyen kepada dropshipper kerana bantu jualan saya... Atau pembeli bayar kepada dropshipper, dropshipper transfer duit kepada saya beserta maklumat pembeli dan saya post baju tadi kepada pembeli. Dropshipper hanya bayar kepada saya harga baju yang telah saya letakkan, lebih tu untung dia la..

 Sekarang faham apa maksud KONSEP?? Cara keuntungan perniagaan itu dijana.. KAEDAH...

Dalam ZenithGold.. Zenith Gold bukan buat perniagaan jual beli EMAS FIZIKAL.. 
Ahli beli emas dari Zenith Gold, ZenithGold simpan emas tu, harga naik Zenith gold tolong jual, keuntugan akan diberikan kepada ahli.. ITU BUKAN KONSEP ZENITH GOLD!

Konsep perniagaan Zenith Gold adalah perkongsian keuntungan yang mana wang modal ahli di niagakan di BURSA SAHAM EMAS. Untung dari trading yang dijalankan dibahagi antara ahli dan Zenith Gold. Zenith Gold pula bukan trade forex Emas sahaja. Mereka juga antara PELABUR TERBESAR di syarikat perlombongan emas kos termurah di Mexico, Alamos. Inc.. Untung ahli, ahli ambil bulat bulat... Untung Zenith Gold, mereka tambah pelaburan mereka di syarikat pelaburan emas tadi... Dari situ, 2 KALI ZENITH GOLD DAPAT UNTUNG. Dari Gold Forex Trading dan pelaburan emas itu sendiri.

ZENITH GOLD BUKAN BELI EMAS DENGAN HARGA MURAH, JUAL BALIK KEPADA AHLI, EMAS TU DIA SIMPAN, HARGA NAIK, ZENITHGOLD JUAL, THEN ZENITH GOLD BAHAGI UNTUNG DARI PERBEZAAN HARGA JUAL BELI EMAS ITU TADI.. INI BUKAN KONSEP ZENITH GOLD! ZENITHGOLD TAK PERLU BELI EMAS DARI SIAPA SIAPA UNTUK MEMILIKI EMAS SEBAB ZENITH GOLD ADALAH PELABUR TERBESAR DALAM SYARIKAT PERLOMBONGAN EMAS.. NAMPAK KONSEP ZENITH GOLD???

Macam mana Zenith Gold mampu bayar profit ahli dengan sebegitu tinggi?? Sebab dia memang ada satu sumber yang menjana keuntungan dia... Bukan Rolling money dari duit ahli atau jual beli emas. Kalau rolling money, lama kelamaan duit tak ada dalam company sebab nak bayar profit kepada ahli sahaja tak cukup, last last gulung lah macam kebanyakan program pelaburan sebelum sebelum ini.

FAHAM KONSEP FAHAM KONSEP FAHAM KONSEP

***********************************************************

ORANG YANG TAK FAHAM KONSEP FIZIK AKAN MENGATAKAN BAHAWA KAPAL TERBANG YANG TERBUAT DARI ALUMINIUM BESI APA SEGALA AKAN MENGATAKAN MUSTAHIL UNTUK KAPAL TERBANG ITU TERAPUNG DIUDARA!!

***********************************************************

Ada pula yang bertanya,
betul ke Zenith Gold ni trade di Bursa Saham Emas Dunia?
Betul ke memang ada company Zenith Gold?
Siapa Front Director Manager yang manager company?
Ada ke laporan TahunaN kewangan mereka?
ZenithGold ni berdaftar ker?
Adakah ZenithGold ini ada LESEN MENGUTIP WANG DARI ORANG RAMAI

Untuk pengetahuan anda, LESEN PEMILIKSAN SYARIKAT dan LESEN MENGUTIP WANG DARI ORANG RAMAI ADALAH DUA LESEN YANG BERBEZA

Soalan soalan di atas ada jawapannya di post post dibawah

 Soalan TOP!!! Zenith Gold SCAM sebab tak berdaftar di Malaysia...

Tahukah anda program Affiliate Zenith Gold ini, pejabat urusan di letakkan di British Virgin Island? Sebuah KEPULAUAN BEBAS CUKAI.... Kenapa dibuat disitu?? Sebab nak save duit dari bayar Cukai.. Kenapa nak bayar cukai kalau ada cara tak nak bayar cukai???? Buat apa bazir duit????

Kalau di Negara sendiri mereka cari cara supaya tak bayar cukai, apalagi di Negara luar? Buat apa nak buang duit kepada sesuatu yang tak mendatangkan untung???

Syarikat yang tidak mempunyai office di Malaysia tidak perlu mendaftar di Malaysia. Bila tak mendaftar, tak bermakna program tu SCAM! Zenith Gold menggunakan platform INTERNET untuk menjalankan urusan perniagaan mereka dengan ahli ahli...

Contoh, Anda beli domain dan hosting dari negara luar, anda bayar wang kepada syarikat terbabit yang berada di luar negara. Cuba tanya syarikat tu berdaftar tak dengan malaysia? Tanya kenapa tak buat company di Malaysia???

Buat apa susah payah buang duit bina banggunan di Malaysia?
Kena mendaftar.. Kena bayar cukai segala.. GST lagi kot atas..
Perniagaan boleh di access melalui Internet.. Settle masalah!

InstaForex.... Juga berada dalam list BNM... Sampai sekarang masih run... Malah bilangan ahli makin lama makin bertambah... Sebab perniagaan boleh di access HANYA MENGGUNAKAN INTERNET.

*********************************************

Kaji jangan tak kaji... Join Investment tanpa kaji, ITU BODOH NAMANYA... Kena tipu, salahkan orang lain, padahal salah diri sendiri.. Bila sebut pelaburan. ANDA TAK AKAN TERLEPAS DARI RISIKO KERUGIAN, CUMA BOLEH MENGURANGKAN SAHAJA.. SAMPAI SATU TAHAP BARU LAH ANDA DAPAT CAPAI ZERO RISK!

HANYA YANG BERANI SAHAJA MENCEBURKAN DIRI DALAM BIDANG PELABURAN
HANYA YANG BIJAK SAHAJA MAMPU TERLEPAS DARI KERUGIAN
UNTUK MENJADI BIJAK TAK PERLU BELAJAR HINGGA KE UNIVERSITI...
CUKUP DARI PENGALAMAN
Blog, Updated at: 9:32:00 PM

0 comments:

Post a Comment